härliga morgon!

god morgon!
sitter i köket och äter lite frulle, hallon och yougurt! yummmie !
Är helt ensam hemma,de är nog bland de skönaste som finns, inga ljud. Bara jag och hundarna.
 
Funderar lite på vad jag ska ha på mig idag, de öser ner och jag ska ner på stan och göra lite ärende. Och jag måste gå, för ingen bil är tillgänglig här hemma.
Gillar inte de här varann dag vädret precis, synd att de inte var jag som styrde vädret! Då minsann, då hade det vart vackra och soliga höstdagar hela hösten :)
 
Påtal om en helt annan sak, ska tipsa er om ett jättegott te! Har vart som besatt av detta ett bra tag nu.Fruktansvärt gott och om man lägger i mjölk i efter man har tagit ur te påsen så blir de ännu smarrigae, testa ;D Finns på willys!
Nu ska jag krypa upp i soffan och kura ihop med en filt och mitt te! pusssohej!
 
 
 

Kommentarer
MissJitterbop

Chaité är det godaste té som finns!! :) Speciellt med skummade mjölk och kanel :)

Svar: jaaa, kanel är också super gott på :)))
nickolina strålberg

2012-09-18 15:07:28
URL: http://jitterbopbaby.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback