good morning sunshine

Ibland kan jag börja undra om det är något fel på mig, jag sitter i kassan på willys, gäspar och nästan halv sover sen när jag kommer hem så blir jag jätte pigg! Kan inte energin komma när jag sitter där?
 Ett väldigt bra exempel var igår, jag somande inte förens halvt tre på natten! va fan liksom? Låg där i sängen och var rastlös, kollade igenom om de hänt nått nytt på mobilen, läste nån tidning. Kunde inte somna, men som tur så gjorde jag det till slut och av den konstig anledning så vaknade jag vid halv åtta tiden och var jätte pigg och glad! haha ibland blir jag förundrad över mig själv!
 
Idag på schemat så står de en promenix med nikita, hoppas dock inte de blåser som de gjorde igår trodde minsann vi skulle blåsa iväg vissa stunder när de riktigt hög tag i en, sedan ska jag försöka packa till min weekend i Västerås. Ett besök hos min psykolog ska de bli också och sedan lite jobb på de! Ser framemot allt faktikst, himla glad idag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback