förvirring

ligger i soffan och har bestämt mig för att bara ta de lugnt nu!
Har hållt på hela dagen, har skickat iväg mitt pass med visumansökan, hämtat lite vaccinationer, lagat mat och vart ute med nikita.
Jag har ringt runt till mitt försäkringsbolag och detta får jag panik på! Har pratat med dem och de kommer aldrig med konkret, jag har en hemförsäkring men jag vet inte om jag behöver tekna nått utanför detta. För jag vet inte riktigt om hemförsäkringen täcker volontärarbete. Mamma ringde till dem innan och då sa de att de täcker de, sen ringde jag innan och då sa de att de inte täcker? Känns ju jätte tryggt. Så jag vet inte hur jag ska göra! Jag är så jäkla dålig på sånt här! haha vet i tusan hur jag kommer klara mig i livet!
Sen har jag kollat på flygstolar, men ska avvakta lite till tror jag! Nu ska jag bara ta de lugnt, för kl 19:00 så blir det ett step up pass för mig!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback