Dag tjugofem


 
En nytagen bild plus tio fakta om mig själv
 
Jag vill ha hela min ena arm tatuerad
Jag är väldigt sugen på att börja plugga
Jag är en strukturared människa, har exakt koll på vart jag har mina saker
Jag är inte jätte förtjust i prickar, inte stora iallafall
Jag älskar att äte ute på resturang och gör de minst engång i veckan
När jag var liten samlade jag på alltifrån schampoo flaskor till fina glass papper
Jag älskar skor, speciellt högklackade
Jag tycker om att köpa presenter och även göra collage och klipp böcker till vänner och familj
Jag älskar när de är rent runt omkring mig, och känslan av när man städat klart och ser hur fint allt blivit.
Jag längtar till jag får inreda min egna bostad
 
 
 

Kommentarer
Maddiie

Sv: älskar lätta recept för de brukar man sällan misslyckas med :P

Fin bild på dig :)

Svar: haha ja de är verkligen så, tack så jätte mycket :)
nickolina strålberg

2012-09-19 14:18:39
URL: http://www.maddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback