Dag tjugoett

Min tro
 
Jag är inte religös av något slag, jag tror inte på något så. Jag tror inte att man kommer till nått paradis eller likande. Jag går in med inställning att om det skulle vara så att jag kommer till något magiskt vackert paradis så är de ju rätt soft, men jag vill inte ha några höga förhoppningar. 
Utan de jag tror på är ödet och att allt som händer har en mening, både bra som dåligt. Om något dåligt i livet händer så kommer de alltid något bra ur de,  jag försöker tänka så.
Som när min farfar dog, då föddes ett kusinbarn till mig bara någon dag efter, likadant när min farmor dog. Så jag tror att de finns en mening med allt, om en gammal persons liv tar slut så startas ett nytt.
Jag tror även på att man får det man förtjänar på något sätt, karma is a bitch!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback