Dag tjugo

Kärlek, vad är det för mig?
 
Nu tänker jag på kärlek mellan två personer, och på nått sätt tror jag på kärlek vid första ögonkastet, kanske inte kärlek men en viss attraktion till personen som gör så man blir helt bubblig! Jag tror inte på att kärlek kan växa fram, de måste alltså finnas en attraktion där redan från början. De är som jag och min kompis brukar säga, de är utsidan som ger insidan en chans.
Sen är väl kärlek för mig när man kan vara precis sig själv med personen, att man älskar personen för vem den är och hur den ser ut, utan att behöva ändra på något. Som tíllexempel jag är en person som är känd för att rapa högt haha de är nått som jag skulle känna va jobbigt om jag inte fick göra de,  dåligt exempel kanske, men ja ni fattar!
Nått som är väldigt viktigt för mig är ärlighet, har tidigare varit i förhållande där de förekom väldigt mycket oärlighet. Vilket har resulterat i att jag har väldigt svårt att lita på människor, och de har tagit mig tid och de gör de fortfarande att bygga upp förtroende för folk. Så kärlek för mig är även att kunna lite på varandra.
Sedan är väl även kärlek för mig när man gör varandra glada och man vet vad den andre tycker om, och kan muntra och trösta varann.
Kärlek för mig är även när man känner sig trygg med personen och kan känna att man kan prata om precis allt. När man kan känna att detta är min bästa vän och min kärlek!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback