Dag femton

Min dag
 

Kan ju inte påstå attmin dag vart särskilt händelserik åkte tåg från Västerås från Fanny vid 12 tiden och kom hem vid halv sju på kväll, jäkligt dryg dag! Min mobil dog på halv resan också så de gjorde de inte bättre, såg välrldens sötaste par på tåget! Två tjejer var de, dom var så himla gulliga mot varann och man såg verkligen att dom tyckte om varann, och där satt jag och log för mig själv . Jag tycker de är så himla fint när de vågar visa och stå för att de tycker om nån av samma kön! De är starkt :)
Förövrigt så åt jag världens goaste sallad på tåget, pasta med parmaskinka! Dock åt jag med en plast minisked så de var ju as jobbigt, fick ju knappt upp något var nästan bud på att använda fingarna x)
Efter att jag kom hem så blev de pizza time och thailands planering, fixat hela reserutten nu! Ao nang, koh lanta, phi phi och sedan phuket! Så jäkla skönt! :D
De är väl i princip vad jag har gjort idag, tänkte slänga upp lite bilder från helgen lite senare, haft en riktigt bra helg i Västerås. De är så skönt att komma ifrån Värnamo ett tag och träffa fanny :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback