Va är de för värld vi lever i?

Ibland inträffar de händelser som verkligen får en att tänka till, idag är just en sån dag och en sån händelse har inträffat.
Jag har fått höra så hemska saker den senaste timmen som fått mig i chock, känns som jag fått en stor knuff i magen och jag känner mig helt tom i kroppen och huvudet . Känns som jag är inne i en bubbla, min hjärna har trasslat ihop sig och jag kan inte tänka ordentligt.
 
 
Jag funderar på hur mycket skit jag har vart med och hur mycket skit mina vänner och familj har gått igenom, det är helt sjukt. Jag är 20 år och har gått igenom så fruktansvärt mycket. Ibland är livet så himla orättvist 
Va är de för värld vi lever i?
 
 

Kommentarer
Elin

Älskling <3

Svar: <3
nickolina strålberg

2012-10-05 01:36:23
Katherine

Finaste underbara nickolina <3 love you moster katherine har en underbar och lärorik resa *Amazing*

Svar: Det ska jga med, ha de sa underbart du med! manga kramar!!:))
nickolina strålberg

2012-10-11 08:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback