tatueringar, löshår och piercing!

Hej!
Kor ett litet tidsinstallt inlagg har, ar troligen pa en buss till Agra nu om inte allt gatt helt at pipan! haha 
Men tankte beratta om natt som ar lite roligt eller de var i borjan,borjar blir lite jobbigt nu men jag lever med de :)
De ar hur fascinerade alla Indier har ar av mina tatueringar, losharet och percingen i tungan!
Alla barn vill ta och klamma min marilyn monroe tatueringen eller pussa pa hennes mun, och deras ogon blir som piningbollar nar de ser min tungpiercing. De vill att jag ska racka ut tungan hela tiden, det gor jag givetvis inte. Kanske en gang varje dag men de ser anda den nar jag pratar och ryktet sprider sig snabbt! Ratt som de ar kan jag ha en hel klunga barn som star framfor mig och racker ut tungan, ganska roligt att se hah :)
Losharet har de fattat att jag har ocksa, jag fattade de som att de trodde att jag hade en peruk eller natt eller att jag  var flintis. Det var inte jatte latt att forsoka forklara att jag har exentions i. Sa de fick bli en enkel forklaring.
I have two hair, och da fattde de :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
viggan

hahahaha älskar förklaringen two hair xD haha:)) hoppas du får det bra på utflyckten :D:D puss xOXO

Svar: haha vad ska man saga daaa ?? haha x)))
nickolina strålberg

2012-10-13 18:07:21
Mamma

Säjer som viggan. älskar och saknar dej <3

2012-10-13 18:57:30
nickolina strålberg

hoppas du får det bra pa utflykten ,kul med tatueringen och haret kram nickolina mormor

Svar: hahh ja men eller hur! Tcak mormor :)
nickolina strålberg

2012-10-13 22:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback