moooorning :D

god moron!
Jobbade ju sista passet igår, helt sjukt att jag inte ska jobba där på 5 veckor nu, tror de gick upp ännu ett ljus för mig där att nu är jag snart påväg! Tänk att nästa vecka vid den här tiden så kommer jag vara någon helt annanstans. De är nästan lite läskigt när man tänker så, nu ska jag iallafall till gymmet snart tänkte jag sedan har jag lite ärenden jag måste göras :D Förresten så var jag på massagen igår, fick den förflyttade en dag för hon som skulle massera mig va sjuk. Men de va bara positivt för mig, hursomhelst så gjorde de jätte ont, hade såna knutor i hela ryggen. Men tror hon fick ut de mesta, men känns som jag har blåmärken på hela ryggen för jag är så öm :/ Men vissa stunder var de ganska behagligt, nepp dags att sätta igång dagen :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback