Dag femtio

Valfritt inlägg om dig själv

Vad blir ditt namn baklänges?  Anilokcin

Har du gjort en snöängel i år?  Neh du inte ännu

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?  no idea, troligen vid min födsel haha

Har en dröm gått i uppfyllelse? Ja, några stycken faktiskt.

Tycker du att sengångare är söta?  nja, tycker bara de ser dryga ut

Har du någon gång testat karate? Nepp

Första sporten du gick på?  Volleyboll

Minimorötter eller pommes frites? Pommes frites

Hur gammal har du tänkt bli?  så gammal som jag kan bli.

Har du haft vattkoppor?  ohh yeas

Vad drömde du inatt?  De kommer jag inte ihåg

Vilken tv-serie är bäst?  Mad men,sex and the city

Höga eller låga strumpor? Helst låga  

Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Ja, ibland.


Vad har du för färg på ditt påslakan? vit med rosa rosor

Bikini eller baddräkt? Bikini!

Är du mörkrädd? Bara när jag går ensam ute på kvällen, eller kanskeefter nån äcklig skräckfilm haha

Har du någon gång haft på dig ett par trosor?  haha ehh va? de klart

Riktig gran eller plastgran?  The real del ofc!

Tänt eller släckt när du ska sova?  Mörkt tacl!

Godaste drickan till frukosten? Mjölk

Vill du bli president?  Nepp, hade aldrig pallat av de.

Duscha eller bada? Duscha om man vill bli ren, bada om man vill slappna av och värma sig.

Har du gråtit i skolan nån gång? Ja, det har jag.

Hur tar du dig till jobbet? Jag cyklar eller går

Har du någonsin sminkat dig som punkare?  haha om de räknas med att vara rosa rint ögonen som jag var en tid.

Sjunger du på toa? no nooo

Vilken färg har din jacka? har ett par stycken, grön,röd,svart,leopard, osv

Använder du långkallingar?  nepp

Är du höjdrädd? älskar höjder!

Vilket land vill du åka till? Vill åka till så många länder så vet inte vart jag ska börja haha


Har du sett din bästa vän gråta?  japp
 
Vilka vitaminer åt du när du va liten?  Sanna sol. muuumma
 
Vad åt du senast? Mat.
 
Har du varit med i en rättegång?  ja
 
Är du polare med grannarna?  ohh yees, 
 
Vilka språk talar din mamma?  swedish
 
Vilka länder har du bott i? Sverige.
Senaste piercingen? Öronen
 
Har du däckat/spytt för att du druckit? haha jaaa tyvärr

Har du haft en stalker? Ja. haha o de var inte roligt

Hur bra är din syn? Jävligt bra faktikst
Har du varit på ett party? yes
 
kulle du kunna tänka dig att simma med hajar? vore coolt, men vågar nog inte. 
Har du varit utomlands?  yesbox

Var är dina syskon just nu?  min syster är hemma i Värnamo
 
När va du riktigt sjuk senast?  I somras nångång

Kommentarer
Sara

Fin du är!

2012-10-14 13:47:31
URL: http://saralundins.blogg.se
Issa

Picko! Kom på nu att du kanske kan köra "Simon says" med barnen? Fast jag vet inte riktigt hur gamla/hur mkt engelska de kan så kanske är lite väl avancerat kanske... Någon färglek? De ska kategorisera färger eller se olika former som typ fyrkanter och hitta dem i vardagen. Typ du kan fråga: ser ni någon fyrkant? Och så kanske ni har en matta som är en fyrkant osv. Men först förklara vad varje figur är osv ifall de inte vet det. Det körde vi när jag jobbade i bredaryd med 6-åringarna. Vi gick ut i samhället och så bad vi dem se sig omkring och hojta till när de såg något eller stanna efter en stund och se sig omkring :)

Svar: heeej!! tack sa mycket for dessa tips :)) pussss pa dig!!
nickolina strålberg

2012-10-14 22:42:46
URL: http://Isaballe.blogg.se
viggan

hahaahah! kul att på frågan: vilket språk pratar ni hemma så svarar du, Swedish hahahah!
bra lek issa!!!!!! :D

2012-10-15 03:14:07
Anonym

stalkern hahaha bästa! Miss you<3

Svar: saknar dig med <333
nickolina strålberg

2012-10-15 14:58:33
Fanny SIS

Oj haha de förra va jag!!

2012-10-15 14:59:15
pappa

Va har du i glaset? rosa ska det vara, kramar..........

2012-10-15 15:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback