Bildbomb!

Tankte slanga upp lite bilder fran dagarna som gatt, idag har vi vart i Banjara basti igen och jag och Hanna hade en klass. Vi ska troligtvis dela denne grupp for att det ar sa olika nivaer pa barnen sa att vi har varsin grupp.
har aven stadat allrummet, saaaa roligt att veta . ne men, blev lite kak och nu sitter jag har. Snart ska jag och nagra andra ha hindi lektion och sedan lektion om kast systemen, det ska bli riktigt intressant! :) Efter det ska jag nog kora lite yoga. Kvallsmat feter det och sedan panering inflr kommande dag :)

 
har har ni lite bilder!
 
brudarna som kom samtidigt som mig och var forestandare Madan!
 
 
 
var hund pa gardem Sima!
 
 
har bor vi, jag och nagra bor pa overvaningen med de grona dorren. Jag bor langst till hoger :)
 
 
Mitt hem just nu!
 
 
Forsta besoket i Banjara Basti, har tvattar de handerna och ansiktet!
 
 
 
 
 
 
I denna klassen ar jag och Hanna och hjalper till
 
 
 
 
Kvinnoprojektet, har lar sig kvinnor och unga tjejer att sy och aven lite engelska
 
 
 
 
 
 
Har har ni mig och resma, hon och nagra till har jag och Hanna hand om
 
 
En glad hanna!
 
 
 
har har ni Anna som ar en av volontarerna
 
 
Nu kanske ni forstar varfor jag alskar yogan!
 
 
 
 
 
 
Detta var idag efter lektionen, lekte lite lekar!
 
 
 


 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




 




 

Kommentarer
Mamma

Oj det ser ut att vara många barn ni tar hand om..Vovven var söt!. Vilka fina ögon barnen har. Sen så var ju ditt "hem" fint..:). Va rädd om dej jag saknar dej så <3

Svar: ja de ar endel, idag tyog jag hand om 10 barn :) ja de ar himla sota, saknar dig med!! <3
nickolina strålberg

2012-10-10 12:19:08
pappa

Hej!Vilken liten söt hund,du verka ju ha det bra gumman, roligt att se alla foton där ifrån. Saknar dig många kramar...............

Svar: Hej! ja vissta ar hon :)) saknar dig med!! <3
nickolina strålberg

2012-10-11 11:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback