tråkig rubrik va?

godmorgon!
Världs sämst uppdatering, i know!
Men har varken haft tid eller riktigt lust i helgen! Jobbat har jag gjort och sedan har det vart fullt upp. Filmkvällar har de blivit och igår var jag på öppet hus hos en kompis!
Idag är jag ledig och tänkte ge mig ut och gå i ett rikitigt grått och regningt värnamo, men jag är galet sugen på att träna! Har lovat att skjutsa min mormor till gislaved för hon skulle göra något ärende där så de ska jag göra, sedan får vi se vad dagen bjuder på :D
 
Just det, har en skype tid med viggan vid halv fyra. Glömde bort detta föra gången, så nu får jag inte göra de!
 
 

Kommentarer
Maddiie

Sv: Visst får man :D Jag är en riktigt listmänniska utav mig o sambon han bara skakar på huvudet åt mig :P

2012-11-26 09:41:27
URL: http://maddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback