This is it!

Som jag nämnt innan så har jag vissa dagar då jag verkligen äcklas av min kropp, och vissa dagar går den an.
Jag tycker bara det är så sjukt orättvist att jag har så lätt att gå upp i vikt, det räcker med att jag slutar träna i några veckor och äter två varma mål om dagen så har jag lagt på mig,tänker på indien resan nu!
Mycket kolydrater och lite motion!
Min kropp har genomgått en sån förendring de senaste åren, från att ha vägt 60 kg och ner till 43 och sedan upp igen till nått på 50. Har en hatkärlek till vågar, de är så sjukt många tankar som kommer upp när jag känner att jag inte är nöjd och trivs med min kropp, sånt som präglade hela mitt liv innan och jag försöker hitta balansen hela tiden.
Vissa dagar är det bara så svårt, försöker verkligen hålla balansen mellan mat och träning och det går faktiskt väldigt bra! Jag är bara så himla otålig och vill ha snabba resultat, men jag måste lära mig att saker ta tid och jag försöker verkligen de gör jag!
De känns bara som att hur jag ser ut tar upp väldigt mycket tankar i mitt huvud just nu och jag kan inte riktigt slappna av för jag känner mig inte bekväm med mig själv, som leder till massa andra himlans tankar!
Nepp, måste peppa mig själv lite nu! Nickolina du fixar detta,du vet precis hur det är och hur du vill ha de. Så de är bara att göra!
 
 
 
 

Kommentarer
[Sarah]

nu kan man skriva nått peppigt att sluta väg dig, älska din kropp osv.. men som tjej till en annan tjej (bara de är sorgligt i sig att jag skriver) så förstår jag !! men jag tror att en vacker dag hittar du den där perfekta balansen... åldern brukar hjälpa till lite med de ;) jag lovar!

2012-11-20 23:48:23
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
FannyD

Du är så himla fin och vacker Nicko glöm aldrig det!
Det finns så himla mycket annat att tänka på än en siffra.

Du är bäst och snyggast!
PUSS

2012-11-21 17:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback