these days

Är in på nått blogg humör alls nu, mår piss rent ut sagt.
Känner att jag lagt på mig några kilon efter att jag vart i Indien och har sån ångest över detta och min kropp. Men är inte frisk nog, har blivit förkyld nu med. De enda jag vill göra är att ut och springa eller gå till gymmet, men så fort jag rör mig så blir jag helt kallsvettig.
Sen känner jag mig så pluffsig, och mitt hår gör det inte bättre. Usch, fan va jag hatar mitt korta hår det rent ut sagt. Känner mig så oattraktiv i de så de finns inte.
Förlåt över allt negatv,t men ibland måste jag bara skriva av mig för det är så här de är för mig, vissa dagar vill jag inte ens stiga upp ur sängen för jag mår så dåligt över hur jag ser ut. För de känns så himla onödigt att ens börja fíxa mig för jag vet att jag inte kommer se bättre ut för de.
nepp nu kommer snart min kusin hit och vi ska planera lite inför Thailand!
puss
 
 
 

Kommentarer
viggan

<3 nickopicko, en stor kram!!!
älskar dig no matter what <3

2012-11-15 17:09:24
Issa

Jag hejar på dig Picko! <3

2012-11-16 00:08:20
URL: http://Isaballe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback