soliga härliga underbara dag!

Vart en fin fin dag idag, sola och allt!
Riktigt härligt, passade på att ta en väldigt lång promenad med nikita. Nu blir hon ju inte så smutsig som hon annars blir x) Fick en beställning på valpar av några påvägen, om hon nu någongång ska ha valpar så! Men de ska jag tänka över väldigt mycket innan!
 
Lagade en sjukt god korvgryta med curry innan, mamma total älskade den!
Även att hon är väldigt känslig mot kryddor. Den ska jag defintivt göra en annan gång! :)
 
Har vart nere på stan en stund och umgåtts med min kusin, hittade en marilyn monroe kalender som jag fastnade för! Så atte, den fick ju följa med hem :D Nu ska jag snart göra mig iordning för ett crosstrainer pass sedan ska jag ha myspyskväll med min kusin marie! :D
Gud jag är sååå himla glad idag! Hoppas ni alla få en fin fredag och trevlig helg! :D
 
 

Kommentarer
Meela

Mysig med dessa små djur! Att dom kan förgylla ens vardag så mycket :D Sjukt mysig kalander!
sv: Hahaa tackar ibland får jag till det allt ;) Förstår tanken med resandet, jag kan bli likadan och till slut får man hejda sig innan man näst in till ät på flygplatsen på väg.
Kram

2012-11-24 06:46:22
URL: http://cherriegirl.bloggo.nu
Emelie

Vilken cool kalender! Var köpte du den? :)

2012-11-24 10:18:21
URL: http://retroretroretro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback