sockerskalle någon?

God morgon! Börjar dagen med en promenix med min lilla pärla nikita och nu ska jag käka lite frulle! Mamma köpte hem granatäpple igår, det ska jag ha i yougurten och lite banan med! Så jäkla mumsigt! För er som inte testat grantäpple, dooooo it! Väldigt knepig frukt att äta men ack så god!
 
Nämnde ju för någon dag sen att jag har beställt tatueringstid, och tänkte visa en bild på hur jag vill att den ska se ut! Dock hr jag endel ändringar jag vill göra men ja i princip som bilden nedan, sedan ska den sitta på en rosa lotusblomma! Är så sjukt peppad på detta! Sån form som lotusblomman här nedan vill jag ha, hoppas det går att fixa och att det ser bra ut! :) Vart jag ska ha den är liten hemlis ;D
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Maddiie

Åh låter som det kommer bli en skit snygg o grym tatuering! :)

2012-11-21 11:49:54
URL: http://maddiie.blogg.se
[Sarah]

oooh!
min nästa tattuering blir oxå en sugarskull. på låret.. stor som fan, hihi. längtar ihjäl mig!


Lycka till och välkomen till AUM-klubben ;)

2012-11-21 14:51:00
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
[Sarah]

AUM är symbolen som du har under skallen. en buddhistisk symbol. och den har jag på min fot :)

jag vet inte ritkigt, min tatuerare ville nog göra om hela konceptet av en traditionell sugarskull så vi får väl se hur de slutar :P men stor och färglad iaf!

2012-11-21 15:08:36
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback