salig blandning!

kom hem från jobbet för en stund sen, de har gått super bra! :D  Jag var inte särklit peppad för att gå dit alls rent utsagt men när jag väl var där så flöt allt på och jag låg till och med före i schemat, vilket är väldans bra i bakeoffen! Så de känns as skönt, nu har precis käkat, Världens blanding fick jag till. Stekt köttfärs med purjolök och paprika i, rödbetssallad till det och sweet chili sås i köttfärsen x) ahh jag vet, men de va de jag var sugen på! 
Nu blir det ett loppis besök, för att sedan jobba 2 h vid halv 6, de har personalmöte så ska hoppa in lite i kassan! Kommer bli intressant, se hur mycket jag kommer ihåg av alla plu nummer osv haha! 
 
Pussssss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback