redo för en riktig fin helg!

Halloj!
De är sjukt vad de mörknar snabbt nu, känns som jag knappt gjort något idag och det håller redan på att bli mörkt och det känns som kväll! haha bara jag som är väldigt ovan vi det! Dessutom så har jag ingen fungerande lampa i taket utan massa små överallt och då blir det inte bättre!
Just de ja fick skicka tillbaka min klänning som jag köpte i början på veckan för tyckte inte alls den var lika fin i verkligheten och absolut inte på mig. Sånt är livet haha :D
Även skorna som jag beställde har jag skickat tillbaka, de ena var alldeles för höga och de andra för låga sen gillade jag inte materialet på de som var heltäckande, kändes alldels för plastigt så nu är det bara att leta vidare :)
Käkade tacos innan, hade nästan glömt hur gott det var, nu ska jag snart börja ladda inför kvällen för jag, min syster och hennes kompis ska ut! Blir nog ingen alkhol för jag laddar upp för imon då det bär av till Växjö och födelsdagsfirande för min pärla elin, blir även utgång på detta! :D whooop, känner peppen :D
 
min syrra visade denna innan och jag kunde inte knappt sluta skratta!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback