photo ma'am?!

Första veckan i Indien, väldigt mycket intryck att ta in, somnade vid 9 varenda kväll och kände mig aldrig riktigt utvilad!
Tempelmusiken körde sitt race på nätterna och jag vill ge den människan en riktig höger som satte på de där högtalarna mitt i natten och störde min sömn!
Första dagarna i banjara var väldigt tunga, men väldigt roliga.
Så många underbara barn och fyllda av glädje, och alla ville självklart vara med på kort.
Den första veckan var fylld med olika undervisningar för oss nykomlingar, lite tröttsamt för man redan var så trött efter alla intryck men de var även givande.
Blev ett besök till Taj mahal i slutet av veckan som slutade med en söndrig kamera. Att jag alltid lyckas, även när jag är och besöker att av världens sju nya underverk så ska jag sönder min kamera! haha de är bara sååå jag x)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





 


 



 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback