perfekt!

Klickade runt pa lite bloggar jag laser, har ju inte vart pa topp med lasandet hos andra men jag gor sa gott jag kan! Hittade iallafall ett sjukt bra inlagg hos http://www.vavoomvintageblog.com/ om hur man fixar till haret med pin curls sa man far en frisyr a al marilyn monroe! Perfekt nu nar jag lever med mitt kort har! :D
 
Kolla in inlagget! http://www.vavoomvintageblog.com/2012/11/tutorial-marilyn-pin-curl-set.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Va-VoomVintage+%28Va-Voom+Vintage%29
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
nickolina strålberg

Nu får du rulla håret som din idol Nicklina kram mormor

2012-11-07 16:19:07
m

Klart lite skönare än spolar eller hur?..:)..Kram

2012-11-07 19:54:26
Mamma

Bidde ju bara ett m...Ska ju stå mamma!!..:)

Svar: hahah ja de dar spolarna va inget att ha x) :D ja hon ar fin :D
nickolina strålberg

2012-11-07 19:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback