ohhhh happy day!

Himla fin dag än så länge, efter ett långt samtal med bästa viggan på skype igår så somnade jag vid 9 tiden, och vaknade vid 7! Tror nästan jag har gått och blivit pensionär, har då aldrig vart trött vid 9 och även somnat då. Men detta har inträffat nästan varje kväll sen jag kom hem. haha Får skylla på att jag inte ställt om mig från Indien redigt!
Förresten så kanske det blir så att jag åker och hälsar på min pärla i amerikat i januari/februari nångång. Pratade om det igår och jag har redan kollat lite på flygbiljetter, åhh vill verkligen bara träffa henne nu. Saknar henne så de gör ont ibland!
Idag så har det inte hänt så mycket, käkade frulle med hela familjenför ovanlighetens skull sedan har jag trotsat min förkyling och vart ute och cyklat med nikita i 30 min och sedan 1 h powerwalk på de, sedan ett pass på 30 min med styrka på golvet i vardagsrummet! Fint ska de va, nästa vecka ska jag börja köra lite pass och styrketräning på gymmet och kan knappt vänta.
Tänkte på en sak innan när jag var ute och gick för hela jag var bara så himla glad och full av energi, och det är att jag kan verkligen inte se mitt liv utan träning.Jag älskar att träna, älskar att få röra på mig, få ut min energi, min aggressivitet när jag är förbannad, jag älskar när det bara är jag och mina tankar när jag är ute och går eller springer,  titta på människor och vad de håller på med i sina hus,  gå massa vägar där jag aldrig gått innan, att känna att man inte pallar mer men sen tar man i lite till och de går.  Men de bästa är ju klart efterår när man känner att verkligen åstakommit något. Ja de finns sjukt mycket som jag älskar med träning!  Ja de var väl i princip de jag vill säga och att jag ska aldrig forsätta mig i olika situtioner när jag inte kan/få träna för jag mår verkligen inte bra då, varken psykiskt eller fysiskt.
 
Påtal om nått helt annat så har jag redan raggat upp en string hylla, min pappa ringde mig för en stund sen och hade läst på min blogg att jag var ute efter en sådan och att han hade en! Min farmor och farfar hade nämnligen en som han har sparat! Blev så jäkla glad, älskar att pappa är precis somjag och samlar på massa grejer som han tänker kan komma till använding senare:D
 
Nepp dags att hoppa in i duschen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Maddiie

Kikar in och önskar dig en fin fredag! :)

2012-11-16 14:55:26
URL: http://maddiie.blogg.se
Sara

Sv: Jag hittade radion på Clas Ohlsson :)

2012-11-16 15:14:12
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback