Nom noom!

Köpte hem pepperkaksfilen igår, hade en lite känsla av att jag skulle tycka at den var svin äcklig.
Dels för att:
1. Jag tycker inte om fil 
2. Pepparkaka i fil, de låter ju så himla konstigt!
3. Känns som att det skulle bli en konstgjord smak på de
 
 
Men jag hade väldigt fel, den va jätte jätte god! Jag vart helt chockad, så tydligen är jag en filmjölksmänniska, och om ni inte redan testat så gör de!
Nu ska jag ut på promenad och sedan ska jag börja sätta igång med all dukning, maten osv inför kvällen :)
 
 
 

Kommentarer
Johannas Rockabilly & Vintage

Åh, önskar jag inte var laktosintolerant, men kanske kan smula sönder pepperakaka i min fil haha ;P

SV: Awh, sötnos!

2012-11-30 09:08:12
URL: http://johannasvintage.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback