Ma'am apka nam kya hai?

Här kommer lite bilder från andra veckan i Indien, de vart henna målning, klä sig i traditionella saris och det var äntligen slut med alla hindi lektioner och diverse!
Allt blev lite lättare på dagiset och skolan när man kommit in i rutinerna och endel barns namn började fästa sig och även deras personligheter började växa fram och jag började fästa mig vid dem!
Till helgen drog vi till storstaden Jaipur eller the pink city som den också kallas, det blev guidade turer på båda dagarna men endast förmiddagarna. De var rätt dryga, iallafall de pålördagen men söndagen var faktikst riktigt intressant! Vi var på ett fort och det var så sjukt mycket människor som skulle upp i templet i fortet för det var något speciellt med denna dagen och några andra dagar så folk kom från jätte många ställen för att besöka denna plats! Riktigt coolt med de långa köerna!
Eftermiddagrana ägnades åt shoppning och poolhäng! Jag åt en utav de bästa indiska måltiderna och LÄTT den godaste pizzan i hela mitt liv!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback