hair problems!

Jag har utan tvekan världens underbaraste syster, hon hjälper mig med mitt hår och få mig och känna att det finns hopp för de.
Även fast det just nu är väldigt slitigt, och då menar jag med betoning väldigt!
De har lyckrats upp vid topparna och de fallar av jätte lätt.
Men min syster klippte iallafall bort de slitna igår och det kändes så mycket friskare :)
Hon tyckte att jag skulle försöka att sluta platta mitt hår så mycket som jag gör. Det blir en utmaning, det vet ni ju själva ni som använder plattången mycket, det är ens BÄSTA VÄN! Men idag så har jag gjort en annan frilla som min syster föreslog och det funkar, ska försöka att inte använda mitt löshår allt för mycket heller, endast när jag ska ut på festligheter tror jag :)
 
Men nu en fråga till er, vet ni några bra produkter som gör håret friskare och kanske till och med växer fortare?
ge mig alla era tips!!!
 

Kommentarer
Maddiie

Jätte snygg frisyr :) Jag tycker Aussies shampoo, balsam och deras hårinpackning är grymt bra :)

Mitt hår har repat sig jätte bra tack vara de produkterna när jag fick infallet att gå från rödhårig till mellanblond till svarthårig på 1½ vecka.

2012-11-26 16:59:52
URL: http://maddiie.blogg.se
Louise

Jag använder ricinolja för att det ska växa snabbare, men jag har inte direkt märkt något resultat än :P Sedan brukar jag ha i hårolja från gliss, funkar asbra med tanke på hur billig den är ;)

2012-11-27 22:21:18
URL: http://louiisea.blogg.se
Issa

jag har lee staffords inpackning: "for hair that stops growing" eller nåt heter den, en rosa burk :) finns hyffsat billigt på eleven.se och jag tycker att det funkar helt ok! Dock har jag slutat anv'nda den nu det senaste för den ska vara i håret i fem minuter mellan schampoot och balsamet (tar tid för mig) samt att jag tror inte den ör så bra om man har färgat hår för mitt hår har blivit mörkare... Sen har jag en borste från åhléns som ska massera hårbotten typ. Jag har intalat mig att det funkar haha, avögr själv om du tycker att mitt hår blivit långt haha ;)

Svar: åhh tack detta ska jag kolla upp! haha älskar amn gör så x)
nickolina strålberg

2012-11-28 08:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback