de går bra nu!

hejhej!
hemma en liten snabbis och ska slänga i mig nått att äta, hittade lite koljox som håller på att värmas! Full  rulle idag från att jag vaknade, har vart ute och powerwalkat i en timme, sedan så gick jag ner en runda på stan och bytte ett par handskar som vart sönder, ska även ner nu efter jag ätit och byta in min iphone för knappen är helt nedtryckt och den har även börjat lagga som attan! Teknik is not my thing, lämnade in min  dator för bara någon dag sen x) Sedan blir det en sväng förbi tatueringsstudio i thiiiink. hihih :))
Har hunnit med ett besök hos min mormor, hon är för söte! Satt och kollade på  tv och pratade. Efter det så åkte jag till willys och kollade lite jobbtide, jobbar tre gånger denna vecka. Imon börjar allvaret och sedan är de helgen som är min! Ska försöka sätta mig nån dag och fixa mitt cv, de behöver nog en liten uppdatering. Sedan även söka lite andra jobb! De blir nog kanonens! Nepp dags för lite käk! Pussssssssss
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
nickolina strålberg

Du är för go Nickolina kram på dej mormor<3

2012-11-19 20:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback