cause i had a goooooood day!

En väääääldigt trött nickolina är de som skriver just nu, kom pecis från ett spinningpass och körde lite mage efter de! Men fan va glad jag är, har verkligen en hatkärlek till spinning.  Varje gång jag sätter mig på cykeln så undrar jag varför jag är där, men efteråt är de en sån skön känsla! :))
 
Så vad har jag hittat på idag då?
Har faktikst handlat min allra första julklapp, for my sistahhhha! Väldigt nöjd, har käkat lite kines och thai buffe med min kära moder! nomnommm :))
Har även shoppat lite, förvånade? höhö Hittade en riktig fin klänning på second hand! Är grymt in löööv i den, endast 60 riksdaler! Perfekt sommar klänning, den kommer användas flitigt i Thailand vill jag lova! :)
Efter loppisbesöken så var jag och mamma och hälsade på min kusin natalie och hennes kille jimi, blev massa kaffe och tjöt! Riktigt mysigt! Har även lyckats hitta hundvakt till nikita nu när vi åker iväg nämnligen min kusin! HAPPY! :D
Min bikini har även kommit, och jag är verkligen hel nöjd med den! Så over all, en riktigt bra dag!
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en fruktsallad och prata lite med min vän fanny :D
 
Här har ni klänningen och min kusins hund zorro, så jäkla söt :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback