bakis mående all day long!

Precis som rubrikern säger så har jag kännt mig bakis hela dagen, ni vet sådär som man vill ha en toalett i närheten för man känner att man kommer kräkas men man vet att man inte kommer göra det ändå, eller som att man är sugen på allt men inte har någon matlust. Hoppas känslan går över snart för detta är inte roligt!0
Har iallafall haft en jäkla bra dag so far, vart nere på stan och träffade min kära elin, var såå roligt att se henne, och babbla massa skit. Åhh vad jag saknat henne!!
Efter det gjorde jag lite ärende, svängde förbi en runda på jobbet och träffade några härliga jobbarkompisar!
Har även hunnit meden loppisrunda för det är ju tisdag, har verkligen saknat att gå på loppis! Herregud va det är mysigt, ska få med min kära moder på torsdag för då är det fulländat :D
 
snart ska jag hämta systern min på stationen, sen blir det myskväll med familjen ikväll :)
 
 
 

Kommentarer
Sara

Mysigt med loppisrunda!

2012-11-13 20:55:37
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback