a la hollywood!

god kväll!
Ligger nerbäddad i sängen med klockan ställd på 05:30, whooop! Just nu är jag så jäkla peppad, har skickat en inbjudan på facebook om min födelsedagsmiddag som jag ska ha på fredag, fyller ju år på lördag så det blir perfa!
Middagen och temat för den är hollywood, har så sjukt mycket ideér i huvudet nu så jag vill bara sätta igång med det, men det går ju inte riktigt! 
 
Iallafall, idag så blev det en liten trip till gislaved med min mormor, har fikat med min kusin och hennes kille och min mamma, och har även hunnit med ett spinningpass! Väldigt effektiv dag måste jag säga, nu ska jag krypa ner  och hoppas på att somna x) Känner att jag har allt för mycket tankar kring hollywood festen så vet inte riktigt om jag kommer att lyckas haha
 
 
 
 

Kommentarer
Maddiie

Åh det låter som en super härligt tema :)

2012-11-27 09:27:32
URL: http://maddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback