7836 kr fattigare!

ohh yes, de svider att behöva lagga så mycket pengar på min hårddisk som blev lagad! Meeeeeeeen, det hade gjort ännu ondare att bli av med alla bilder och diverse ting jag hade på den! Så snart kommer min lilla hardisk hem på posten! :)
 
Så vad har hänt sen senast dååå?
-har fått en ny iphone, whoop whoop
-beställt en tatueringstid! yeeees, i januari smäller de!
-har köttat igenom mig ett spinningpass, fy faaan va jobbigt de va rent utsagt! Men sjukt gött efteråt!
-promenrat med nikita
-en dusch har jag hunnit med och även suiit och fixat med massa papper och betalningar 
 
de va en JÄÄÄÄÄTTE rolig redovisning av vad jag hittat på, SÅÅ intressant! Förresten klickade hem ett par sjukt snygga skor imorse tror jag de va, känns som de var igår. 
 
Neh nu ska jag kolla lite på tv och försöka slappna av sedan ska jag lägga mig, för imon så skall de jobbas! Klockan 6 börjar jag och då ska de bakas bröd! :D
 
Här har ni min finingar!
 

Kommentarer
nickolina strålberg

Snygga skor men akta benen, ha en bra jobba dag Nicolina önskar Mormor <3

2012-11-20 09:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback