you didn't know this

  • Älskar att sova i morgonrock, de är bland de bästa som finns. prova de!
  • tycker om att gå och lägga mig lite lätt hungrig, har  lättare att somna då. haha man tycker ju de borde vara tvärtom
  • Tycker de är skit kul att laga mat till folk
  • Älskar frukt, skulle kunna äta de varje måltid
  • Ofta om jag precis ätit och har på mig för tajta byxor så blir jag lätt pruttnödig, såå watch out ;D haha 
  • Jag har ganska svårt att fastna för bloggar, men om jag väl finner dem intressanta så blir det att jag verkligen fastnar 
  • Jag vill ha ett eget företag, och detta ska jag se till att de skre!
  • Jag tycker om att vara själv, få koppla av och samla mina tankar och bara umgås med mig själv
  • Skrikande barn som även gråter är väldans jobbigt tycker jag
  • Har en tendens att tugga på saker, plastgrejer, pennor , you name it hahah
 
 
 

Kommentarer
Sara

Kul info! Vad vill du ha för företag?

Sv: Nej men tack ändå :)

2012-12-07 16:05:36
URL: http://saralundins.blogg.se
karoline

snygging!

2012-12-07 17:40:41
URL: http://www.karolinesvintage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback