tallelandet!

halloj!
Sitter helt nedsjunken i soffan, känns som att jag snart ska slockna haha 
Började jobba idag vid 6 och jobbade till halv ett, körde ett spnningpass igår och det kändes i benen idag ska jag säga er! plus att jag sprungit runt som en liten katt med eld i rumpan hela dagen för det är alltid så stressigt när man har bakeoffen. Men rätt skönt för tiden går så jäkla fort! Nu ska jag bara chilla hela dagen, sedan blir det ett crosstrainer pass senare :D
Förresten, nu är de endast 13 dagar kvar tills jag, min familj och min kusin marie drar till Thailand!
Såååå najs ska de bli, känns ofattbart att det är så kort tid kvar! Längtar som attan! Till värmen, maten, få bada,kulturen, shoppingen :DD
 
 
 
 

Kommentarer
Maddiie

Åh vad härligt att åka utomlands :) Ta med mig i en resväska :D

2012-12-04 15:20:34
URL: http://maddiie.blogg.se
[Sarah]

ÅH!
för exakt ett år sedan landade vi i thailand.

2012-12-04 17:55:06
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback