tallelandet levererar!

De kan man verkligen säga, älskar verkligen Thailand!
Har vart här i fyra dagar nu, vi landade i phuket och bodde på ett riktigt fint hotell i phuket town. Dagen därpå åkte vi till Ao nang där vi är just nu och ska stanna här tills juldagen!
Har aldrig vart här innan, men de är riktigt najs faktikst! Rätt mycket turister, mycket aktiviter, bra shopping, fin strand och många resturanger. Helt i min smak! Men de  boendet som vi hade bokat här var lite av en besvikelse, eller ganska mycket. Bodde väldigt långt utanför gatorna där de är lite liv och rörelse, men de har vi ändrat på nu och bor lite bättre till :)
Har hunnit med 2 massager redan och fler ska de bli, igår testade även jag och mami på när de är små fiskar som bitar på fötterna, eller naffsar gör de väl egentligen. De rensar iallafal bort död hud, jag har gjort de ett par gånger innan men aldrig mamma. De var så jäkla roligt att se henne med fötterna i för hon tyckte de var så obehagligt ibland.
Idag har vi legat på stranden hela dagen och stekt, har dock vart lite molningt de senaste dagarna så jag hoppas verkligen på en förbättruing för jag SKA bli brun haha
 
nepp dags att hoppa i duschen för att sedan gå och käka nått gott, tror de blir lite party party ikväll med, är lite på de moodet! :D
 
min morgonpromenad imorse, helt okeeeej!
 
 
 

Kommentarer
Maddiie

Sv: Tack! :)

Hoppas du har det bra på semestern o ta gärna med dig lite värme hem till sverige sen :)

2012-12-21 10:04:22
URL: http://maddiie.blogg.se
Johannas Rockabilly & Vintage

Åh, mysigt! Ha det så gött där borta i värmen & go jul ^^

SV: Ja det är la så, fy på oss människor ;(

2012-12-21 10:24:37
URL: http://johannasvintage.blogspot.se
pappa..

Hej! Ni ser ju ut att ha det bra,njut nu av allt,hälsa Fanny och dom andra många kramar, saknar er...........

2012-12-21 10:27:27
Sara

Åh vad avis jag blir :) Ha det underbart!

2012-12-22 01:45:08
URL: http://saralundins.blogg.se
Bettan

Åh va mysigt å va utomlands, har aldrig varit utomlands mer än i Danmark..

SV: ja precis, tack så mycket älskar den :D

2012-12-22 10:53:39
URL: http://veronicaaagesen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback