morgonmys med julkalendern!

halloj!
Klockan är smart elva och jag har faktikst vart fruktansvärt effektiv idag måste jag säga!
Var uppe och tittade på julkalendern på morgonen, satt i mörket och åt blåbärsyougurt med banan! Himla mysigt :D sedan blev det 45 min powerwalk , så himla mysigt att gå ut och gå nu! Även att man måste typ spänna sina ben hela tiden för att inte halka x)
Har tagit tag i min garderob för den såg verkligen ut som ett bombnedslag, helt kaostiskt! Så städat och rensat har jag gjort medans jag lyssnat på topcats och the baseballs! Kan inte bli bättre :D
Nu sitter jag och fixar med annonser till alla kläder jag ska sälja :D
 
 
 
 
 
 
Kaoset innan!
 
 
 


 

 
 
 
Efter, lite bättre va?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback