lusse lelle lusse lelle...

hej finingar!
Haft en riktigt bra dag, började med lucian imorse! Annie min bästa kompis lillasyster var så himla duktig, satt där med tårar i ögonen och gåshud!!! 
 
Efter det så åkte jag hem, och höll på att krocka som jag förövrigt nästan gjort tre gånger denna dagen! Har så sjukt dåliga däck på vär bil, och sen är det så halt! Har blivit ett besök hos min psykolg även, åhh har saknat henne lite! Hon är så himla go, finare människa får man leta efter! 
 
Hela eftermiddagen har bestått av att hjälpa Elin på Hela människan, barn i åldrarna 6-15 år kommer dit för att få stöd osv. Så idag hade de nobel och jul fest som är en av de största händelserna på hela året för dem. Så jag har fixat massa frisyrer på pojkarna och flickorna och även sminkat töserna! De var riktigt roligt, festen hölls på stadhotellet där de bjöds på god jul mat och underhållning! finfinfin dag!
 
Nu precis har jga pratat med min vän fanny, gosh vad jag sakner henne! Vi smed lite kommande planer som jag hoppas blir till verklighet ;D
 
Nu är jag uber trött och ska krypa ner, puss och godnatt :)
 
 
 

Kommentarer
Sojka♥

Snygga ögonbryn! :) Önskar jag hade andra haha men dags att fixa mina snart känns det som. :)

Trevlig fredag iaf!

2012-12-14 15:22:49
URL: http://sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback