last night!

Hade en väldigt trevlig och mysig kväll igår, jag bjöd på snittar, en med kräftsjärtat och en med salami med smak av soltorkadetomater. Äckligt goda!! Kunde äta upp alla typ!  Till huvudrätt så blev det en paj med soltorkade tomater,pesto, parma och mozzarella och efterätten så hade jag gjort egen glass. En indisk som heter kulfi, i den var de saffran, pistash nötter och kardemumma! Fruktansvärt god!
Vi lekte musikouiz, och spelade olika spel, riktigt mysigt! Vid elvatiden så gick vi till harrys, där blev det en o en annan shot för mycket! Så har lite minnesluckor, men vad jag minns så hade jag sjukt kul! :D
Tack alla för kvällen!
 
Bilderna är en aning suddiga , i know! vettikatten vad som hänt! hah
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback