he's cute, but.....

go morron go morron! :D
vaknade upp i panik, drömde att en av mina bättre vänner fyllde år igår och jag glömt att säga grattis! haha allt var helt kaosartat i drömmen och jag hade sån jäkla ångest!
 
Har haft en mys morgon med musli och yougurt framför julkalendern och ska nu ut och gå en runda, har sån sjuk träningsvärk dock! Men det ska vi försöka få bort nu! ;D
 
Förresten så börjar jag tvivla på min tatuering som de är tänkt jag ska göra, har lite andra tankar i huvudet nu. Tror det kan bli så att om jag tatuerar in sugerskallen så blir de så stort och klumpigt på armen, ja . Jag måste tänka på detta, ska ner till tatueraren idag hade jag tänkt :)
 
 
 

Kommentarer
Meela

alltid bra att tala med tattueran om vad han/hon tycker innan och se storlek osv. Jobbigt när det blir att man har bestämmt en sådan vill jag göra och sedan så ångrar man sig
Kram

2012-12-05 13:26:39
URL: http://cherriegirl.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback