vi går mot höst

Idag kommer bli en riktig innesittardag känner jag, regnet öser ner utanför, jag är segare än en sengångare, jag har fått ännu ondare i min hals, kan knapp svälja nått nu. Så blir film och chill all day long!
Igår så blev de lite fest, jag och viggan var hos Emelie och drack lite sen drog vi ut till chappen för en sista kväll där för de här året, de va en himlans massa folk nästan lite för mycket men jag hade roligt ändå! Men somsagt as mycket folk, hayar när alla ska hålla på och knuffas på dansgolvet, ett utav de jobbisaste som finns. Jag får spelk på sånt! men ett bra avslut ändå på denns säsongen, de känns så hemskt på ett vis! För varje år de är avslutning så är de som att sommaren börjar ta slut och de är ju sanningen med, men denna sommaren har gått så fort! Har ju dock knappast vart nån sommar att hänga i julgranen precis, har jobbat jätte mycket och de har vart skit väder men ändå. Den är över snart,och nu kommer hösten.
På ett sätt ser jag framemot hösten för att det kan vara en väldigt mysig årstid, man blir eller jag blir på ett sätt lite lugnare i själen. För på sommaren så blir de så många måsten, om de är fint väder så måste man till stranden, eller man måste sola, man måste åka iväg på nån utflykt osv osv
Jag tycker om när de är riktigt fina höstdagar då solen skiner och träden är så fina med sina färger, de är en av få saker som jag riktigt uppskattar med hösten.
Även när man får shoppa, är på jakt efter en ny kappa, även lite tjockare tröjor och ett par varmare skor. De ska jag ge mig ut på jakt efter nån dag!
Jag är ju en riktigt filmälskare så krypa ner framför tvn en ledig kväll och kolla påen film och höra regnet smattra mot fönstret är riktigt mysigt!
Men sen ogillar jag hösten ganska mycket med, regnet, kallheten, deppigheten som ofta dycker upp, att de blir mörkt så fort, och blöt hund och blöta skor! En inte så ovanlig kombo för mig på hösten! haha
De är bara och härda ut, i December åker jag! Ett par månader till men de går fort! Sen slipper jag större delen av vintern! Thank god! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback