va gör jag uppe?

De är frågan jag ställer till mig själv?!
Vaknade vid 7 och kom hem vid 2 tiden och kom inte i säng förens halv tre. Förstår inte ens hur jag har orken att vara vaken, men tydligen haha  Slår väl tillbaks senare på dagen antar jag! Hade en fruktansvärt rolig kväll igår, först så var de bara jag och viggan hemma hos mig, fick äta bulle med kött och mina förväntningar var så himla höga! Och de bästa var att jag inte blev besviken, jag var i himlen där ett tag!
Iallafall snackade massa och dansade sedan kom Elin förbi och hängde sedan med till chappen, det blev mycket dans! Me liiiiike! :DD Var en toppen kväll på alla sätt och vis, och det roliga var att vi alla tre var nyktra. När hände de senaste liksom? riktigt längesen skulle jag vilja påstå! om de ens hänt haha
 
Bilder från gårdagen!
 
De är min mamma som fått för sig att vi ska ha mikron där, bland de konstigaste jag vart med om väldigt omständigt är de också!
 
 
Här har vi dem!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback