God morgon!

god morgon!
Vaknade upp för en stund sen och har hunnit äta frukost och kolla på ett avsnitt av mad men med min te kopp i sängen! Har verkligen börjat inse att jag tycker om att ta de lugnt på morgonen, innan så gick jag alltid upp jätte tidigt och körde ett gympass, vilket kan vara skönt med! Men nu har jag vart halvkrasslig så pass länge, är inne på 4 veckan så de var ett tag sen! Dock som jag nämnde nyss så kan de vara skönt att vara på gymmet med, tycker verkligen om när de är få där som de oftast är på morgonen och man kan köra helt i sin egen takt. Men just nu trivs jag med allt som de är, den där stressen över att träna har lagt sig och jag känner att min kropp måste bli frisk innan jag börjar promenera och gymma igen för annars blir de bara värre!
Idag står tandläkaren och jobb från 2 till halv nio på schemat!
 
Förresten idag börjar värnamodagarna, en folkfest i Värnamm som pågår från idag tisdag tills på söndag!
ska nog ner nån dag och kika lite, sen blir de nog att festa till de på fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback