glad brud!

hemma från jobbet nu, och trött som satan är jag med! ovanligt? haha nästan så att jag halv sov i kassan ibland kändes de som x) åhhhh hände en jätte bra grej idag, som jag nämnt innan så ska jag på maskerad imon, de är viggan som ska ha den som åker till USA på tisdag som har den så det är ju en avskedsfest med! Skulle jobbat till halv tio på kvällen, men kunde byta till en dag tid!  Så jäääävla glad är jag för de, nu slipper jag stressa som bara den efter jobbet, jag hinner vara med endel på festen, jag hinner grilla och jag hinner spendera tid med viggosten! :D Så najs! Nu ska jag lägga mig i sänegn och försöka slappna av efter jobbet och sedan sova, jobb imon vid 06:45! pussss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback