en riktigt fin dag!

har vart en riktigt bra ledighetsdag, efter stan med jojo och becca så träffade jag viggan, vi åkte på två loppisar och jag fynade en jätte fin sjal. 
Jag hann klura ut vad jag ska klä ut mig till Viggans party på fredag, hon ska ha maskerad och temat är bokstaven B, och de får tolkas precis som man vill! Ska bli himla kul och se vad alla klätt ut sig till.
Just de ja, viggan tog hål i håret, och som hennes vän och sociala stöd satt jag där och höll hennes hand! haha älskar hennes kommentar efteråt, " jag tycker ju typ de är värre att ta hål i örat, än att tatuera sig" så goe är hon!
Sedan åkte vi till donkan och hängde och jag smakade äntligen på Mcflurry marabou jordgubb och jag kan ju inget annat än att säga att jag rekommenderar denna! helt ljuvlig! Efter det blev det hem till mitt plejs, sen fick vi lite fin besök av Elin! Tacka gudarna för alla mina fina vänner, ni är bäst!
 


 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback