Dag fem

Det finns i min väska
 
De här hittar ni oftast alltid i min väska, solglasögonenfodralet med solglasögonen i, endast  på sommaren då haha! Har alltid två plånböcker, i den ena lilla har jag alla kort som jag använder ofta så som visa, körkort, hm osv. och i den större har jag all annan skit typ! Har alltid läppstift och läppbalsam med mig, och även min kamera även att jag knappt använder den! Hörlurar är ett måste och även nycklarna till jobbet som ligger jämte! Ciggaretterna kommer och går lite, är mest en fest rökare, har aldrig riktigt fasnat för rökning men ibland kan de va gott med en. Min almencka är ständigt med mig även min mobil som inte är med på bilden.  Sedan har vi necessären som de ligger lite personliga grejer i, och där har jag även lite smink!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback