bland juicehyllorna!

kom hem från jobbet för en stund sen, och sitter mig nu bänkad framför Wallander och som mitt löfte förra måndagen- Löftet  var att jag skulle hänga med hela filmen för jag är så himla dålig på de, och måste säga att än så länge går de bra!
Innan idag på jobbet när jag frontade bland juicerna så tittade jag på datumen och såg att en av juicerna går ut den 3 september och då slog de mig att sommaren är ju slut snart, för vi börjar oss närma oss september månad! De blev ju inte bättre av när jag kom ut från willys vid halv tio och de är nästan kolsvart ute! Herregud va tiden gått fort, de var ju bara några veckor sen solen lös när man kom ut från affären efter en stängning! Men de är ju tidens gång, men jag ser inte framemot en höst! Jag älskar sommaren, förra hösten var jag borta sep,okt ,nov och lite på dec, jag en av mina bästa vänner åkte till asien i 13 veckor, vi var i Singapore, Malaysia,Thailand, Kambodja och Vietnam! Mitt livs resa, än så länge ;D
Det jag tänkte komma  till nu i alla fall var ju att sommaren är ju snart slut och jag tänkte summera min sommar nån dag, lägga upp lite bilder och annat skoj!
 
Jag och viggan på första stoppet i Singapore, snygga vi är ;D
 
 
Här har ni mig på en ö i Malaysia!
 
 
Thailand var helt klart bäst, mkt sol, bad shopping och fest! Här är en bild på mig och viggan på en av de bästa kvällarna när vi var ute och reste! Vi var på e´n thaiboxningsmatch i Bangkok och sedam blev de paaaaarty på khaosan road!
 
 
Kambodja kom på andra plats, väldigt vackert land och mycket som är sevärt!
Här är en riktigt bra party kväll i siemreap, blev full på 16 kr! En öl kostade en halv dollar vilket ör typ 3 kr x)
 
 
Vietnam var riktigt najs med, älskade staden Ho chi minh city! Deras jordgubbs shake och ice coffee! Himmelskt! Här har ni mig på paradis ön phu qouc, dit ska jag åka med min man nångång i framtiden! Men måste ju dock hitta honom först ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback