tackar och bockar!

Måste att börja med att tacka alla fina människor där ute som kommenterat på sistone, ni är så himla underbara!
Vet att jag är urusel på att svara, men ni ska veta att det ni kommenterar  tar jag verkligen åt mig av och och ni era kommentarer gör mig så otroligt glad!
 
Dock ska de bli ändring på allt det här med dåligt bloggande, heheh ska nämnligen byta bloggportal men bara för ett tag! I och med Miss Pinup Scandinavia (TACK FÖR ATT NI TROR PÅ MIG OCH RÖSTAR) kände bara att jag var tvungen att skriva det väldigt stort! För ni är såå sjukt fina som hejar på mig, och skriver uppmuntrande saker!
Iallafall i och med denna tävling så ska jag blogga på denna sajten, vilket känns otroligt bra och väldigt spännande! En lite ny omstart, nya ting att lära sig och lite mer inspiration så ska detta nog gå vägen, ohhhh HÄR har ni länken till min nya blogg men behåll denna för den kommer komma tillbaka! :D
 
sååå tackar och bockar för den här tiden så länge och hoppas att ni kommer följa mig i min nya blogg! :D
 
 
 
 
 

Kommentarer
Caroline

Åå önskar dig ett stort lycka till i tävlingen! Och måste säga att du har en väldigt fin blogg! Önskar att jag var lika datakunnig och kan förstå mig på alla dessa koder så att min också kunde bli fin :)

Svar: åhh tack såå hjärtligt! hah du jag är urusel på detta, var en tjej som fixade det åt mig faktiskt :D
nickolina strålberg

2014-05-05 20:22:32
URL: http://bojerydsflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback