Trötta brudar!

Halloj!
Ligger nerbäddad framför tvn och är alldeles slutkörd!
Kändes ju att de inte var igår man jobbade precis, hade redan lite värk i kroppen efter flytten men nu är de ännu värre! 
Men har faktiskt haft riktigt roligt, städade på tre ställen tillsammans med en tjej som var lite äldre och jätte schyst!

Så nu efter en långpromenad ligger både jag och nikita utslagna!

Dagens dilemma har jag även haft, fick sms om att mitt bredband hade kommit innan och blev överlycklig!
Hämtade ut de och skulle koppla in de, gick runt i hela lögenheten och öetade efter uttaget. Men kunde inte hitta de,så ringde bredbandsbolaget och kollade o jag kunde ordna de på annat vis eller om de kunde luska ut vart den var!
Men icke, fick dick tipset om att den oftast är nära dörren.
Det som är grejen är att precis jämte dörren är en stor fet garderob men massor av grejer som tillhör hon som har lägenheten i andrahand! Men jag gav mig in i djungeln, men utan resultat. Ringde då fastighetsskötaren och han kom upp och hjälpte mig leta, men visade sig att jag inte har nått sånt uttag! Sjukt drygt, men han lovade att de skulle försöka dra en kabel till min lägenhet, antingen imon eller nästa vecka! Jag hoppas på imon, vill ha internet på min dator nuuu! 

Nu ska jag köra ett varv med dammsugaren!

Ha en fin torsdag!





Kommentarer
m

<3<3<3<3

2014-01-31 01:23:01
MissC

Oj störigt att det ska vars så krångligt med internett :s

2014-01-31 17:24:59
URL: http://misscdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback