Bridget jones i all ära!

God morgon!
Slår på tvn och tänkte käka frulle framför, tror ni inte bridget jones dagbok visas? Dagen kan nog inte börja bättre! Galet vad jag älskar dem filmerna, påminner mig om alla gånger jag och min syster suttit och skrattat ihop till filmerna!

Dålig uppdatering igår men hade fullt upp, började dagen med en promenad med nikita! Efter det så började jag rensa i mitt rum, förvånas varje gång jag gör de. För jag samlar på mig så mycket, så va skönt att rensa lite! 
Sedan började jag rensa lite i gadrober och packa en massa! Så är nästan helt klart med allt sånt, har bara nedpackning av mina kläder , skor och mitt rum kvar!
Detta tog i princip 6 timmar, när klockan började närma aig 5 så följde jag med mamma och handlade. Efter det så åkte vi till hennes jobb och skrev ut massa personligt brev och cv som jag ska lämna ut nu i helgen när jag ska till gbg!

Efter det så åkte jag och träffade becca och linda, satt och pratade i flera timmar om allt möjligt och bara chillade!

När jag kom hem sen så tog jag tag med att stryka på mina tygmärken jag köpte i bangkok på mina koftor! De va superenkelt och blev riltigt snyggt! 
Så blev jätte nöjd! 
Va tycker ni?








Kommentarer
Hot Rod Hellcats

Super fina! Jag ska göra likadant lite längre fram :)

2014-01-16 15:35:59
URL: http://hotrodhellcats.blogg.se/
Maddiie

Jätte fint :)

2014-01-17 19:49:51
URL: http://maddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback