gymkort kirrat och en glad brud!

Dagen har verkligen vart toppen, fixade massa hemma innan jag tog bussen in till stan, kirrade gymkort på fitness 24/7 och började jobbet vid 5 och har jobbat fram till 22.
Trivs verkligen hur bra som helst på cafét, timmarna bara springer iväg och alla jag jobbat med hittils har vart stört sköna! :) 
Men de va sista gången jag gick brevid där nu, sen kommer jag gå på mitt schema ibörjan på mars, så nu väntar lite mer än en vecka utan något jobb. Föhoppningsvis så kanske jag få några tider på willys, håller min tummar annars lär jag bli så sjukt rastlöst!  Men har ju gymkort nu så alltid nått att göra ;D
 
Fiket jag jobbar på har göteborgs största uteservering och det är verkligen PROPPFULLT där på sommaren, men galet vad jag ser framemot detta faktiskt, ska bli sjukt kul att jobba där i sommar! :DD
 
Imon står att inviga gymet på schemat, lång proemnix med min pärla och sedan möta upp viggan i stan! :D
 
Åhh hoppas verkligen det blir lika fina väder imon som det vart idag, solen har kikat fram nästan hela dagen och det har vart riktigt härligt väder!! Man blir så glad och får så mycket energi av den, helt sjukt var de påverkar en!
Det är stjärnklart nu så hopefully så blir de fint väder imon :D
 
Nu ska jag krypa ner, nattttti!
bjussar på en härlig bild från i förmiddags, var så underbart när solen kikade in i vardagsrummet! :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback