Campingliv!


Sitter nu på hostlet i rainbow beach med jojo och väntar på bussen som ska ta oss till arlie beach, en 16 h bussresa väntar oss! Som tur är de över natten så borde inte bli så jobbigt, har ju klarat 30 h bussresa så detta lär bli lätt som en plätt! Senaste dagarna har spenderats på fraser island, världens största sand ö!
Vi har bytt ut hostel mot tält och camping liv med lite över 100 andra människor! 
Vi har haft super fint väder, badat i en sjö som heter lake mc kinze, simmat i en flod vid namn eli creek, sett ett skeppsvrak, bestigit berget indian head, badat i champagne pools, kört jeepar i sandynor, ( ohhhh jag fastnade, men jag kom loss ;D) vi har sett livslevande dingos, myst framför brasan, druckit goooin (billigt fisk vin x) och blivit lite runda om fötterna, jag har dansat röven av mig på dansgolvet. Vi har lagat mat under gasspis och känt oss som riktiga campar och framförallt har vi träffat riktigt härliga människor :D 
Har haft 3 riktigt bra dagar där och det är verkligen något jag rekommenderar, galet bra :D


Btwwww så blev jag lite full på fredagen så tog sönder min kamera, därav inte så mycket bilder! Hälften av dem har jag snott haha men ska köpa mig en ny imon om jag hittar en i arlie beach :)





















Lake wabby


Skeppsvraket





Eli creek




Indian head






Champagne pools






Kommentarer
Mamma

Ja roligt verkar du ha lilla blomman..<3

2013-11-18 10:08:21
Candy Dollheart

Men ooooh en så fantastisk resa du verkar ha!!

Sv: Men taaaack :D

2013-11-18 23:16:31
URL: http://iwantcandy.se
Pappa!!

Så skoj och härligt ni verka ha det gumman, Kram!!

2013-11-19 06:35:23
malin

så himla vackert :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback