i miss hating the summer heat

sådär går in på min 12 och sista jobbdag i rad, ska bli så otroligt skönt att få vara ledig imorgon!
Har dock inte vart så trött som jag trott dessa dagar,
men träningen och även långpromenader med Nikita har hamnat lite vid sidan av men de dör ju ingen av! 
 
Förövrigt så snubblade jag förbi denna bilden och kände at den var jäkligt passande för fasen vad jag saknar sommaren och även att klaga lite på at de är FÖR varmt! 
Kom ihåg att nästan vid denna tiden förra året, tror det var påskveckan , så låg jag och syrran ute och solade på bakgården, det kommer ju inte hända detta året iaf! 
 
Men förhoppningsvis så får vi lite bättre sommare detta året om vi ska vara lite optimistiska ;D
 
Ha en fin dag! 
 

Kommentarer
Malin

åh skönt att det är sista dagen iallafall :) jaadu jag vet faktiskt inte själv men jag höll på säga "man var ju ung" sedan kom jag på att åldern bara stod på 21 ;) har du klippt dig också? :) jätte snyggt verkligen! nu tycker jag det ska gå fort så vi får åka iväg på kryssning :) ni kanske kan åka upp dagen innan bo på något hotell eller så. då slipper ni ju åka samma dag osv :) hinna kika lite i storstan innan ^^

Helen

Åh då förtjänar du verkligen ledigt! Hoppas du får njuta ordetligt!

2013-03-23 16:29:22
URL: http://heleeens.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback